Tuesday 18 November 2014

saja saja nak taip


asslamualaikum

first time menaip dalam blog ni..so kalau salah silap korang jangan marah la yek..hehe... kalau nak kenal sape yg menulis ni cukup la sekadar aku bagitau yang aku grup admin whatsup kelas..

sebagai pembuka kata aku nak ucap tahniah kepada korang  berlima yang pergi SB tadi.. kenapa tahniah? yela sebab korang dapat pergi..haha..okey abaikan..

aku pon teringin gak nak g sekolah sebenanya...kalau boleh nak belajar kat sana semula.. tapi tu memang mimpi je la...haha... best kot bila belajar sama sama macam dulu... walaupun kadang kadang tu sakit hati gak sebenanya ngan korang ni..tapi tu la,,bila diingatkan balik lucu pon ada..haha

ingat surat yang budak laki bagi kat budak pompuan sebab x inform yang kelas batal???hahahah..truthly kiteorang berlakon je merajok..aku yang plan...nak suruh korang pujuk...seminggu gak kot kite berperang...tapi last2 yang effect besarnya kena tang batang hidung orang yang merancang benda tu..nak tau apa dia?? ada makwe dia bagi surat marah marah..dah lah malam tu malam nak trial.hahahahahahah....dah dah cukup crita pasal tu....

sekarang ni semua dah buat haluan masing masing...tapi mujur kita ada grup whatsup kan...dapat la share2 crita kita...aku doakan yang kita semua berjaya dan bahagia..kalau setakat berjaya x bahagia buat ape kan...

and last sekali aku nak pesan kalau kahwin tu biar la ikot nama dalam register..baru suuwiiiiittt gitu...hahaha

ok la lain masa aku taip lagi ek..kalau rajin..hehehe....bababai..

assalamualaikum


No comments:

Post a Comment