Monday 17 March 2014

maaf

maaf
nampak simple tapi sangat bermakna

Saat aku jauh dari korang,aku rasa banyak sangat bazir gaduh benda bodoh dengan kawan sendiri.Kadang-kadang benda tu simple kecimot pon nak emo segala bagai macam nak cari pesawat MH370 kateko.Tapi iyelah kita semua manusia biasa yang selalu kena bisik dengan setan mana nak lari dari dosa.KALAU dapat aku ulang masa,aku nak habiskan masa berjimba foya-foya aku dengan kauorang dengan gembiranya.WITHOUT fighting macam tah hape hape .WITHOUT arguing macam benda tak boleh settle.Tapi tu semua KALAU.Sumpah demi Allah aku rindu kauorang.Paling rindu time tidur berjemaah dalam kelas.TERASA SERI BERA AKU YANG PUNYA.haha.Tapi sebenarnya aku rindu semua.Kalau nak dibilang,nak dicerita memang takkan habis sampai bila-bila.Aku rasa kita class sains agama yang paling ROCK N ROLL kat seri bera.Masih ingat peristiwa dengan ayahanda kita? Masih ingat kita sanggup tebalkan muka bagi cake dekat bilik pengetua?Tapi betul kata orang,masa kita jatuh kita sedar sape lawan sape kawan.Aku bangga yang amat ada sahabat macam kauorang.Backup sesama sendiri bila orang luar pandang jahanam dekat kita.Well yang paling bermakna bila cikgu pandang rendah dekat kita,kita akan usaha sedaya upaya nak tunjuk "HELLO,KITORANG BOLEH BUAT LEBIH LAH BRO".So,aku pon taktau sangat nak berceloteh apa sebenarnya.Main point aku is nak mintak maaf dengan semua.Harap aku dapat peluk cium kauorang Khamis ni.Yang lelaki tu hi-5 dari jauh lah kan.agak agak lah nak peluk-peluk pulak.Hikhik.Dannnnnn....semoga kita menangis gembira untuk result spm kita semua.Tak kisah lah kita the best student ke apa,don't you dare to forget your friends.Kalau rasa-rasa bila perangai sombong tu dah menjelma,kau ingat balik time kau susah sape ada kat sebelah.So,byebyebye *joget ketam sikit*

I LOVE YOU TODAY
....and
I'LL LOVE YOU FOR THOUSAND MORE.


P/s:Kalau rasa tak seronok baca,sila baca sambil makan cikedis kegemaran seperti choki-choki.

5 comments:

  1. Haha.. Tido berjemaah tu terbaik .. Nak tido lam kelas.. Tido sama2..

    ReplyDelete
  2. Seronok nya rasa bila ingat balik. Time kita bermusyawwarah bermuhasabah sesama sendiri dalam surau. Masihkah kau ingat?

    ReplyDelete